مدیرعامل میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران گفت: شاهد عرضه ۲ برابری مرغ در میادین میوه و تره‌بار در روز گذشته بودیم اما امروز وضعیت عادی بود.

میادین میوه و تره بار

ایوب فصاحت مدیرعامل میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در گفتگو با همشهری آنلاین در رابطه عرضه کالاهای اساسی در میادین پایتخت گفت: روز گذشته اولین روز فعالیت میادین پس از اعلام قیمت‌های جدید کالاهای اساسی بود. در بحث تأمین مرغ با توجه به هماهنگی‌هایی که با تأمین کننده‌های عمده داشتیم، مشکلی نداریم.  

براساس گفته فصاحت، تأمین روغن در روز اول با مشکلاتی همراه بود اما این مشکل به سرعت مدیریت شد:« روغن هم هنوز وضعیت ثابتی ندارد اما اکنون توزیع این کالا مناسب است.»

مدیرعامل میادین میوه و تره‌بار در رابطه با تخم مرغ و شکر توضیح داد: در بحث تخم مرغ با توجه به اینکه اتحادیه سقف قیمت را مدنظر داشت، توزیع این کالا با وقفه‌ای روبرو شد  اما ظهر امروز مشکل را حل کردیم. در بحث شکر به نظر می‌رسد التهابی وجود دارد و ممکن است به میادین هم سرایت کند. به دلیل اینکه قیمت شکر مناسب‌تر از دیگر کالاهای اساسی است، مردم بیشتر به سمت خرید شکر رفته‌اند.

او گفت: شاهد عرضه ۲ برابری مرغ در میادین میوه و تره‌بار در روز گذشته بودیم اما امروز وضعیت عادی بود. در یک نگاه کلی باید گفت که بازار گوشت قرمز و ماهی نیز مقداری دچار مشکل است.

مدیرعامل میادین میوه و تره‌باره در پاسخ به این سئوال که «مردم در روزهای گذشته تمایل زیادی برای خرید روغن داشتند،‌آیا در میادین نیز شاهد افزایش خرید روغن بوده‌اید؟» گفت: در رابطه با تخم مرغ و روغن با کاهش شدید خرید مردم مواجه بودیم اما مرغ تنها کالایی بود که برای میادین مشکل ایجاد کرد.

کد خبر 676441

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    0 0
    هیجان اولیه گذشته ، از فردا مرغ در مغازه ها انباشت خواهد